Point of Sale

Eenvoudig. Betrouwbaar. Snel.

vanaf €39 p/m

Vraag nu een gepersonaliseerde offerte aan

Overzicht SumUp Point of Sale

  • Point of Sale app
  • Point of Sale cloud
  • Point of Sale hardware
  • Gratis bezorging
  • Probeer 30 dagen vrijblijvend
  • Maandelijks op te zeggen
  • Inclusief servicecontract

Een passende oplossing voor elke onderneming

Probeer 30 dagen vrijblijvend

Starter

€39 per maand

Bij jaarlijkse betaling

€45 per maand bij maandelijkse betaling

  • Betaalapp

    De POS app werkt net als een traditioneel kassasysteem, maar dan nog beter: kies het product, scan de barcode en reken af. Aan het einde van de dag kunt u eenvoudig uw dagomzet bekijken.
  • Toegang tot de cloud

    In de cloud kunt u uw producten, voorraad en medewerkers beheren vanuit uw browser. Het wordt nu meteen duidelijk waarom wij spreken van een 'slimme' oplossing: digitale rapporten geven u 24/7 inzicht in uw onderneming.
  • Onbeperkt aantal gebruikers

    Extra medewerkers kunnen binnen enkele seconden geregistreerd worden in de kassa door een persoonlijke pincode te gebruiken, onafhankelijk van het aantal medewerkers u in dienst heeft. Gebruik deze functie om de prestaties van uw medewerkers te controleren.
  • Onbeperkt aantal producten

    Met de SumUp POS cloud kunt u naar wens artikelgroepen en subgroepen maken, zodat uw producten met gemak georganiseerd zijn.
  • Analyse- en boekhoudrapporten

    Download rapporten direct vanuit de cloud. Deze rapporten bevatten alle omzetgegevens, die uw boekhouder direct kan gebruiken. De rekensom is simpel: hoe sneller uw boekhouder aan de slag kan, hoe minder u betaalt voor zijn diensten.
  • Ondersteund op telefoon en via e-mail

    Klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit. Als klant bieden wij u gratis premium ondersteuning, inclusief terugbel service. Via de telefoon of email, wij zijn hier om te helpen in elke situatie!
  • Geen installatiekosten

    Bespaar uw geld in plaats van het te besteden aan dure installaties, ook al bent u niet technisch vaardig. De hardware onderdelen zijn makkelijk te installeren, het kost u minder dan 10 minuten.
Elke extra licentie €45 per maand

Plus

€79 per maand

Bij jaarlijkse betaling

€85 per maand bij maandelijkse betaling

  • Betaalapp

    De POS app werkt net als een traditioneel kassasysteem, maar dan nog beter: kies het product, scan de barcode en reken af. Aan het einde van de dag kunt u eenvoudig uw dagomzet bekijken.
  • Toegang tot de cloud

    In de cloud kunt u uw producten, voorraad en medewerkers beheren vanuit uw browser. Het wordt nu meteen duidelijk waarom wij spreken van een 'slimme' oplossing: digitale rapporten geven u 24/7 inzicht in uw onderneming.
  • Onbeperkt aantal gebruikers

    Extra medewerkers kunnen binnen enkele seconden geregistreerd worden in de kassa door een persoonlijke pincode te gebruiken, onafhankelijk van het aantal medewerkers u in dienst heeft. Gebruik deze functie om de prestaties van uw medewerkers te controleren.
  • Onbeperkt aantal producten

    Met de SumUp POS cloud kunt u naar wens artikelgroepen en subgroepen maken, zodat uw producten met gemak georganiseerd zijn.
  • Analyse- en boekhoudrapporten

    Download rapporten direct vanuit de cloud. Deze rapporten bevatten alle omzetgegevens, die uw boekhouder direct kan gebruiken. De rekensom is simpel: hoe sneller uw boekhouder aan de slag kan, hoe minder u betaalt voor zijn diensten.
  • Ondersteund op telefoon en via e-mail

    Klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit. Als klant bieden wij u gratis premium ondersteuning, inclusief terugbel service. Via de telefoon of email, wij zijn hier om te helpen in elke situatie!
  • Geen installatiekosten

    Bespaar uw geld in plaats van het te besteden aan dure installaties, ook al bent u niet technisch vaardig. De hardware onderdelen zijn makkelijk te installeren, het kost u minder dan 10 minuten.
  • Voorraadbeheer

    De voorraadbeheer functionaliteit geeft u een overzicht welke producten u in huis heeft. Voer de oorspronkelijke voorraad in en het systeem past de hoeveelheid automatisch aan na een verkoop. Wanneer het tijd is om uw voorraad te tellen, kunt u simpelweg een rapport downloaden vanuit de cloud.
  • Cloud toegang voor de belastingadviseur

    Alle analyse data is aangeleverd vanuit de cloud, waardoor uw fiscale adviseur na een paar klikken relevante gegevens voor uw jaarlijkse belastingverslag tot beschikking heeft. De berekening is eenvoudig: hoe sneller uw belastingadviseur klaar is met uw boekhouding, hoe minder u betaalt voor zijn diensten.
  • Klantenbeheer met QR-codes, kortingsbonnen en kredieten

    Met de klantbeheer functionaliteit kunt u eenvoudig klanten bekijken en toevoegen, zowel in de app als de cloud. Uw klanten kunnen krediet aanschaffen en hier op een later moment mee betalen of (indien u dit toestaat) een eigen rekening aanmaken. De factuur die u hen vervolgens kunt sturen kunt u downloaden in de cloud.
Elke extra licentie €39 per maand

Pro

€109 per maand

Bij jaarlijkse betaling

€125 per maand bij maandelijkse betaling

  • Betaalapp

    De POS app werkt net als een traditioneel kassasysteem, maar dan nog beter: kies het product, scan de barcode en reken af. Aan het einde van de dag kunt u eenvoudig uw dagomzet bekijken.
  • Toegang tot de cloud

    In de cloud kunt u uw producten, voorraad en medewerkers beheren vanuit uw browser. Het wordt nu meteen duidelijk waarom wij spreken van een 'slimme' oplossing: digitale rapporten geven u 24/7 inzicht in uw onderneming.
  • Onbeperkt aantal gebruikers

    Extra medewerkers kunnen binnen enkele seconden geregistreerd worden in de kassa door een persoonlijke pincode te gebruiken, onafhankelijk van het aantal medewerkers u in dienst heeft. Gebruik deze functie om de prestaties van uw medewerkers te controleren.
  • Onbeperkt aantal producten

    Met de SumUp POS cloud kunt u naar wens artikelgroepen en subgroepen maken, zodat uw producten met gemak georganiseerd zijn.
  • Analyse- en boekhoudrapporten

    Download rapporten direct vanuit de cloud. Deze rapporten bevatten alle omzetgegevens, die uw boekhouder direct kan gebruiken. De rekensom is simpel: hoe sneller uw boekhouder aan de slag kan, hoe minder u betaalt voor zijn diensten.
  • Ondersteund op telefoon en via e-mail

    Klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit. Als klant bieden wij u gratis premium ondersteuning, inclusief terugbel service. Via de telefoon of email, wij zijn hier om te helpen in elke situatie!
  • Geen installatiekosten

    Bespaar uw geld in plaats van het te besteden aan dure installaties, ook al bent u niet technisch vaardig. De hardware onderdelen zijn makkelijk te installeren, het kost u minder dan 10 minuten.
  • Voorraadbeheer

    De voorraadbeheer functionaliteit geeft u een overzicht welke producten u in huis heeft. Voer de oorspronkelijke voorraad in en het systeem past de hoeveelheid automatisch aan na een verkoop. Wanneer het tijd is om uw voorraad te tellen, kunt u simpelweg een rapport downloaden vanuit de cloud.
  • Cloud toegang voor de belastingadviseur

    Alle analyse data is aangeleverd vanuit de cloud, waardoor uw fiscale adviseur na een paar klikken relevante gegevens voor uw jaarlijkse belastingverslag tot beschikking heeft. De berekening is eenvoudig: hoe sneller uw belastingadviseur klaar is met uw boekhouding, hoe minder u betaalt voor zijn diensten.
  • Klantenbeheer met QR-codes, kortingsbonnen en kredieten

    Met de klantbeheer functionaliteit kunt u eenvoudig klanten bekijken en toevoegen, zowel in de app als de cloud. Uw klanten kunnen krediet aanschaffen en hier op een later moment mee betalen of (indien u dit toestaat) een eigen rekening aanmaken. De factuur die u hen vervolgens kunt sturen kunt u downloaden in de cloud.
  • Urenregistratie voor werknemers

    Bij gebruik van de urenregistratiefunctie kunnen uw werknemers in de POS app aangeven wanneer zij zijn begonnen en wanneer zij klaar zijn met werken. De werkuren worden zo geregistreerd en u kunt op elk moment een gedetailleerd overzicht hiervan downloaden via uw cloud.
  • Beheer van meerdere locaties

    Het is een kleine moeite om verschillende systemen te beheren via uw "Master-Cloud". Middels de functionaliteit om meerdere winkels te beheren kunt u al uw artikelen centraal beheren, artikelgroepen analyseren en deze vergelijken met de verkoopaantallen in uw winkels.
Elke extra licentie €39 per maand

Hardware startpakket

Incl. iPad (2017) 32GB en iPad-houder, bonnenprinter, kassalade en kaartlezer

€999
Alle bedragen zijn exclusief btw.