Point of Sale

Eenvoudig. Betrouwbaar. Snel.

vanaf €39 p/m

Vraag nu een gepersonaliseerde offerte aan

Overzicht SumUp Point of Sale

  • Point of Sale app
  • Point of Sale cloud
  • Point of Sale hardware
  • Gratis bezorging
  • Probeer 30 dagen vrijblijvend
  • Maandelijks op te zeggen
  • Inclusief servicecontract

Een passende oplossing voor elke onderneming

Probeer 30 dagen vrijblijvend

Starter

€39 per maand

Bij jaarlijkse betaling

€45 per maand bij maandelijkse betaling

  • Betaalapp

    De POS app werkt net als een traditioneel kassasysteem, maar dan nog beter: kies het product, scan de barcode en reken af. Aan het einde van de dag kunt u eenvoudig uw dagomzet bekijken.
  • Toegang tot de cloud

    In de cloud kunt u uw producten, voorraad en medewerkers beheren vanuit uw browser. Het wordt nu meteen duidelijk waarom wij spreken van een 'slimme' oplossing: digitale rapporten geven u 24/7 inzicht in uw onderneming.
  • 1 cloud-account

    Één cloud account betekent dat u eenmaal inloggegevens ontvangt voor de Point of Sale cloud. Met dit account kunt u alle gegevens van de cloud inzien. Indien u meer dan één cloud account bezit, kunt u per account de rechten instellen. Zo kunt u bijv. instellen dat uw boekhouder wel uw transacties kan inzien, maar geen producten kan aanmaken.
Elke extra licentie €45 per maand

Plus

€79 per maand

Bij jaarlijkse betaling

€85 per maand bij maandelijkse betaling

  • Betaalapp

    De POS app werkt net als een traditioneel kassasysteem, maar dan nog beter: kies het product, scan de barcode en reken af. Aan het einde van de dag kunt u eenvoudig uw dagomzet bekijken.
  • Toegang tot de cloud

    In de cloud kunt u uw producten, voorraad en medewerkers beheren vanuit uw browser. Het wordt nu meteen duidelijk waarom wij spreken van een 'slimme' oplossing: digitale rapporten geven u 24/7 inzicht in uw onderneming.
  • Maximaal 3 cloud-accounts

    Één cloud account betekent dat u eenmaal inloggegevens ontvangt voor de Point of Sale cloud. Met dit account kunt u alle gegevens van de cloud inzien. Indien u meer dan één cloud account bezit, kunt u per account de rechten instellen. Zo kunt u bijv. instellen dat uw boekhouder wel uw transacties kan inzien, maar geen producten kan aanmaken.
  • Voorraadbeheer functionaliteit

    De voorraadbeheer functionaliteit geeft u een overzicht welke producten u in huis heeft. Voer de oorspronkelijke voorraad in en het systeem past de hoeveelheid automatisch aan na een verkoop. Wanneer het tijd is om uw voorraad te tellen, kunt u simpelweg een rapport downloaden vanuit de cloud.
  • DATEV rapporten

    Download de DATEV rapporten direct vanuit de cloud. Deze rapporten bevatten alle omzetgegevens, die uw boekhouder direct kan gebruiken. De rekensom is simpel: hoe sneller uw boekhouder aan de slag kan, hoe minder u betaalt voor zijn diensten.
  • Klantenbeheer functionaliteit met QR-codes, kortingsbonnen en kredieten

    Met de klantbeheer functionaliteit kunt u eenvoudig klanten bekijken en toevoegen, zowel in de app als de cloud. Uw klanten kunnen krediet aanschaffen en hier op een later moment mee betalen of (indien u dit toestaat) een eigen rekening aanmaken. De factuur die u hen vervolgens kunt sturen kunt u downloaden in de cloud.
Elke extra licentie €39 per maand

Pro

€109 per maand

Bij jaarlijkse betaling

€125 per maand bij maandelijkse betaling

  • Betaalapp

    De POS app werkt net als een traditioneel kassasysteem, maar dan nog beter: kies het product, scan de barcode en reken af. Aan het einde van de dag kunt u eenvoudig uw dagomzet bekijken.
  • Toegang tot de cloud

    In de cloud kunt u uw producten, voorraad en medewerkers beheren vanuit uw browser. Het wordt nu meteen duidelijk waarom wij spreken van een 'slimme' oplossing: digitale rapporten geven u 24/7 inzicht in uw onderneming.
  • Onbeperkt aantal cloud-accounts

    Één cloud account betekent dat u eenmaal inloggegevens ontvangt voor de Point of Sale cloud. Met dit account kunt u alle gegevens van de cloud inzien. Indien u meer dan één cloud account bezit, kunt u per account de rechten instellen. Zo kunt u bijv. instellen dat uw boekhouder wel uw transacties kan inzien, maar geen producten kan aanmaken.
  • Voorraadbeheer functionaliteit

    De voorraadbeheer functionaliteit geeft u een overzicht welke producten u in huis heeft. Voer de oorspronkelijke voorraad in en het systeem past de hoeveelheid automatisch aan na een verkoop. Wanneer het tijd is om uw voorraad te tellen, kunt u simpelweg een rapport downloaden vanuit de cloud.
  • DATEV rapporten

    Download de DATEV rapporten direct vanuit de cloud. Deze rapporten bevatten alle omzetgegevens, die uw boekhouder direct kan gebruiken. De rekensom is simpel: hoe sneller uw boekhouder aan de slag kan, hoe minder u betaalt voor zijn diensten.
  • Klantenbeheer functionaliteit met QR-codes, kortingsbonnen en kredieten

    Met de klantbeheer functionaliteit kunt u eenvoudig klanten bekijken en toevoegen, zowel in de app als de cloud. Uw klanten kunnen krediet aanschaffen en hier op een later moment mee betalen of (indien u dit toestaat) een eigen rekening aanmaken. De factuur die u hen vervolgens kunt sturen kunt u downloaden in de cloud.
  • Beheer uw medewerkers met een exact overzicht van de gewerkte uren en een profiel per werknemer

    Met de medewerkersfunctionaliteit kunnen uw medewerkers hun gewerkte uren eenvoudig bijhouden in de app. Bovendien kunnen zij notities toevoegen, die u weer terugziet in de cloud.
  • Beheer meerdere locaties met gecombineerde of afzonderlijke rapporten en analyses

    Door de locatiemanagement functionaliteit kunt u tegelijkertijd meerdere systemen beheren vanuit een 'Master-cloud'. Beheer alle instellingen vanuit een centrale cloud-interface, en vergelijk onder andere omzetten van uw verschillende locaties.
Elke extra licentie €39 per maand

Hardware startpakket

Incl. iPad Air en iPad-houder, bonnenprinter, kassalade en kaartlezer

€999
Alle bedragen zijn exclusief btw.