Prijsstelling

Maximale flexibiliteit

vanaf €39 p/m

Een passende oplossing voor elke onderneming

Probeer 30 dagen vrijblijvend

Starter

€39 per maand

Bij jaarlijkse betaling

€45 per maand bij maandelijkse betaling

  • Betaalapp

    De POS app werkt net als een traditioneel kassasysteem, maar dan nog beter: kies het product, scan de barcode en reken af. Aan het einde van de dag kunt u eenvoudig uw dagomzet bekijken.
  • Toegang tot de cloud

    In de cloud kunt u uw producten, voorraad en medewerkers beheren vanuit uw browser. Het wordt nu meteen duidelijk waarom wij spreken van een 'slimme' oplossing: digitale rapporten geven u 24/7 inzicht in uw onderneming.
  • 1 cloud-account

    Één cloud account betekent dat u eenmaal inloggegevens ontvangt voor de Point of Sale cloud. Met dit account kunt u alle gegevens van de cloud inzien. Indien u meer dan één cloud account bezit, kunt u per account de rechten instellen. Zo kunt u bijv. instellen dat uw boekhouder wel uw transacties kan inzien, maar geen producten kan aanmaken.
  • Onbeperkt aantal producten

    De voorraadbeheer functionaliteit geeft u een overzicht welke producten u in huis heeft. Voer de oorspronkelijke voorraad in en het systeem past de hoeveelheid automatisch aan na een verkoop. Wanneer het tijd is om uw voorraad te tellen, kunt u simpelweg een rapport downloaden vanuit de cloud.
  • Analyse- en boekhoudrapporten

    Download de DATEV rapporten direct vanuit de cloud. Deze rapporten bevatten alle omzetgegevens, die uw boekhouder direct kan gebruiken. De rekensom is simpel: hoe sneller uw boekhouder aan de slag kan, hoe minder u betaalt voor zijn diensten.
  • Ondersteund op telefoon en via e-mail

    Met de klantbeheer functionaliteit kunt u eenvoudig klanten bekijken en toevoegen, zowel in de app als de cloud. Uw klanten kunnen krediet aanschaffen en hier op een later moment mee betalen of (indien u dit toestaat) een eigen rekening aanmaken. De factuur die u hen vervolgens kunt sturen kunt u downloaden in de cloud.
  • Geen installatiekosten

    Met de medewerkersfunctionaliteit kunnen uw medewerkers hun gewerkte uren eenvoudig bijhouden in de app. Bovendien kunnen zij notities toevoegen, die u weer terugziet in de cloud.
  • pos.pricing.plan1.point8

    Door de locatiemanagement functionaliteit kunt u tegelijkertijd meerdere systemen beheren vanuit een 'Master-cloud'. Beheer alle instellingen vanuit een centrale cloud-interface, en vergelijk onder andere omzetten van uw verschillende locaties.
Elke extra licentie €45 per maand

Plus

€79 per maand

Bij jaarlijkse betaling

€85 per maand bij maandelijkse betaling

  • Betaalapp

    De POS app werkt net als een traditioneel kassasysteem, maar dan nog beter: kies het product, scan de barcode en reken af. Aan het einde van de dag kunt u eenvoudig uw dagomzet bekijken.
  • Toegang tot de cloud

    In de cloud kunt u uw producten, voorraad en medewerkers beheren vanuit uw browser. Het wordt nu meteen duidelijk waarom wij spreken van een 'slimme' oplossing: digitale rapporten geven u 24/7 inzicht in uw onderneming.
  • Maximaal 3 cloud-accounts

    Één cloud account betekent dat u eenmaal inloggegevens ontvangt voor de Point of Sale cloud. Met dit account kunt u alle gegevens van de cloud inzien. Indien u meer dan één cloud account bezit, kunt u per account de rechten instellen. Zo kunt u bijv. instellen dat uw boekhouder wel uw transacties kan inzien, maar geen producten kan aanmaken.
  • Voorraadbeheer functionaliteit

    De voorraadbeheer functionaliteit geeft u een overzicht welke producten u in huis heeft. Voer de oorspronkelijke voorraad in en het systeem past de hoeveelheid automatisch aan na een verkoop. Wanneer het tijd is om uw voorraad te tellen, kunt u simpelweg een rapport downloaden vanuit de cloud.
  • DATEV rapporten

    Download de DATEV rapporten direct vanuit de cloud. Deze rapporten bevatten alle omzetgegevens, die uw boekhouder direct kan gebruiken. De rekensom is simpel: hoe sneller uw boekhouder aan de slag kan, hoe minder u betaalt voor zijn diensten.
  • Klantenbeheer functionaliteit met QR-codes, kortingsbonnen en kredieten

    Met de klantbeheer functionaliteit kunt u eenvoudig klanten bekijken en toevoegen, zowel in de app als de cloud. Uw klanten kunnen krediet aanschaffen en hier op een later moment mee betalen of (indien u dit toestaat) een eigen rekening aanmaken. De factuur die u hen vervolgens kunt sturen kunt u downloaden in de cloud.
  • Geen installatiekosten

    Met de medewerkersfunctionaliteit kunnen uw medewerkers hun gewerkte uren eenvoudig bijhouden in de app. Bovendien kunnen zij notities toevoegen, die u weer terugziet in de cloud.
  • Voorraadbeheer

    Door de locatiemanagement functionaliteit kunt u tegelijkertijd meerdere systemen beheren vanuit een 'Master-cloud'. Beheer alle instellingen vanuit een centrale cloud-interface, en vergelijk onder andere omzetten van uw verschillende locaties.
  • DATEV exports

    DATEV is een populair softwaresysteem onder belastingconsultants. Download eenvoudig het DATEV-rapport voor uw belastingconsultant in uw POS cloud. Dit scheelt uw belastingconsultant tijd, waardoor u zelf kosten zal besparen.
  • Klantenbeheer

    De klantenbeheerfunctie geeft u de mogelijkheid data over uw klanten op te slaan en te bekijken in uw POS app en Cloud app. Uw klanten kunnen ook tegoed of waardebonnen aanschaffen middels deze functionaliteit en hiermee bij u betalen. Tevens is er de mogelijkheid om uw klanten op rekening te laten betalen. U kunt dan vanuit de cloud de factuur downloaden en deze vervolgens naar de klant sturen wanneer u dat uitkomt.
  • pos.pricing.plan2.point11

    Bij gebruik van de urenregistratiefunctie kunnen uw werknemers in de POS app aangeven wanneer zij zijn begonnen en wanneer zij klaar zijn met werken. De werkuren worden zo geregistreerd en u kunt op elk moment een gedetailleerd overzicht hiervan downloaden via uw cloud.
Elke extra licentie €39 per maand

Pro

€109 per maand

Bij jaarlijkse betaling

€125 per maand bij maandelijkse betaling

  • Betaalapp

    De POS app werkt net als een traditioneel kassasysteem, maar dan nog beter: kies het product, scan de barcode en reken af. Aan het einde van de dag kunt u eenvoudig uw dagomzet bekijken.
  • Toegang tot de cloud

    In de cloud kunt u uw producten, voorraad en medewerkers beheren vanuit uw browser. Het wordt nu meteen duidelijk waarom wij spreken van een 'slimme' oplossing: digitale rapporten geven u 24/7 inzicht in uw onderneming.
  • Onbeperkt aantal cloud-accounts

    Één cloud account betekent dat u eenmaal inloggegevens ontvangt voor de Point of Sale cloud. Met dit account kunt u alle gegevens van de cloud inzien. Indien u meer dan één cloud account bezit, kunt u per account de rechten instellen. Zo kunt u bijv. instellen dat uw boekhouder wel uw transacties kan inzien, maar geen producten kan aanmaken.
  • Voorraadbeheer functionaliteit

    De voorraadbeheer functionaliteit geeft u een overzicht welke producten u in huis heeft. Voer de oorspronkelijke voorraad in en het systeem past de hoeveelheid automatisch aan na een verkoop. Wanneer het tijd is om uw voorraad te tellen, kunt u simpelweg een rapport downloaden vanuit de cloud.
  • DATEV rapporten

    Download de DATEV rapporten direct vanuit de cloud. Deze rapporten bevatten alle omzetgegevens, die uw boekhouder direct kan gebruiken. De rekensom is simpel: hoe sneller uw boekhouder aan de slag kan, hoe minder u betaalt voor zijn diensten.
  • Klantenbeheer functionaliteit met QR-codes, kortingsbonnen en kredieten

    Met de klantbeheer functionaliteit kunt u eenvoudig klanten bekijken en toevoegen, zowel in de app als de cloud. Uw klanten kunnen krediet aanschaffen en hier op een later moment mee betalen of (indien u dit toestaat) een eigen rekening aanmaken. De factuur die u hen vervolgens kunt sturen kunt u downloaden in de cloud.
  • Beheer uw medewerkers met een exact overzicht van de gewerkte uren en een profiel per werknemer

    Met de medewerkersfunctionaliteit kunnen uw medewerkers hun gewerkte uren eenvoudig bijhouden in de app. Bovendien kunnen zij notities toevoegen, die u weer terugziet in de cloud.
  • Beheer meerdere locaties met gecombineerde of afzonderlijke rapporten en analyses

    Door de locatiemanagement functionaliteit kunt u tegelijkertijd meerdere systemen beheren vanuit een 'Master-cloud'. Beheer alle instellingen vanuit een centrale cloud-interface, en vergelijk onder andere omzetten van uw verschillende locaties.
  • DATEV exports

    DATEV is een populair softwaresysteem onder belastingconsultants. Download eenvoudig het DATEV-rapport voor uw belastingconsultant in uw POS cloud. Dit scheelt uw belastingconsultant tijd, waardoor u zelf kosten zal besparen.
  • Klantenbeheer

    De klantenbeheerfunctie geeft u de mogelijkheid data over uw klanten op te slaan en te bekijken in uw POS app en Cloud app. Uw klanten kunnen ook tegoed of waardebonnen aanschaffen middels deze functionaliteit en hiermee bij u betalen. Tevens is er de mogelijkheid om uw klanten op rekening te laten betalen. U kunt dan vanuit de cloud de factuur downloaden en deze vervolgens naar de klant sturen wanneer u dat uitkomt.
  • Urenregistratie voor werknemers

    Bij gebruik van de urenregistratiefunctie kunnen uw werknemers in de POS app aangeven wanneer zij zijn begonnen en wanneer zij klaar zijn met werken. De werkuren worden zo geregistreerd en u kunt op elk moment een gedetailleerd overzicht hiervan downloaden via uw cloud.
  • Beheer van meerdere locaties

    Het is een kleine moeite om verschillende systemen te beheren via uw "Master-Cloud". Middels de functionaliteit om meerdere winkels te beheren kunt u al uw artikelen centraal beheren, artikelgroepen analyseren en deze vergelijken met de verkoopaantallen in uw winkels.
  • pos.pricing.plan3.point13

    pos.pricing.tooltip13
Elke extra licentie €39 per maand

Hardware startpakket

Incl. iPad Air en iPad-houder, bonnenprinter, kassalade en kaartlezer

€999
Alle bedragen zijn exclusief btw.

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan

Wij zullen zo snel mogelijk telefonisch contact met u opnemen!